افزونه راکت یا لایت اسپید (مقایسه)

CSS ،HTML و Javascript را به حداقل برسانید. WP Super Minify به شما این امکان را می دهد که در صورت بروز هرگونه تعارض، فشرده سازی JavaScript یا CSS را غیرفعال کنید. Cache Enabler افزونه بسیار خوبی در KeyCDN است. اما با وجود این افزونه شما در کمتر از 5 دقیقه می توانید تمامی تنظیمات مربوط به سرعت سایت را انجام داده و بارگذاری صفحات سایت خود را بالا ببرید. ما در این مقاله بهترین افزونه راکت بهینه سازی برای وردپرس را به شما نشان دادیم تا بتوانید بهترین سایت را برای خود ایجاد کنید و از آن لذت ببرید. این افزونه همچنین به شما این امکان را می دهد که این اسکریپت ها را بر اساس هر صفحه غیرفعال کنید. این خصوصیت در سایت gtmetrix بسیار بسیار مهم است و شک نکنید که در سئو گوگل سایت شما نیز بسیار مهم خواهد بود.

ایده ” lazy loading ” این است که عناصر خاص فقط در صورت لزوم بارگیری می شوند. در هر سایت وردپرسی همواره فایل های css و js فراوانی یافت میشود که از سرعت سایت میکاهد و این افزونه کاربری به صورت حرفه ای و فوق العاده میتواند به سادگی این فایل ها را بهینه سازی کند و افزونه راکت سرعت سایت شما را چند برابر کند. کامباین به معنای یکی کردن فایل ها می باشد. گزینه ای برای غیرفعال کردن فشرده سازی CSS / JavaScript. برای پاک کردن حافظه کش و یا کوچک شده CSS و غیره یک کلیک لازم است. Always Purge URL(s: هر زمان که پست یا صفحه ای را بروز می کنید URL هایی که می خواهید از حافظه کش پاک شوند را مشخص نمایید. زمان انقضا را برای همه پست ها، صفحات یا رشته های URL خاص تنظیم کنید. پیش نویس ها و همچنین پست های حذف شده که در سطل زباله هستند.

Auto Drafts : به صورت اتوماتیک پیش نویس های شما رو از دیتا بیس حذف می کند. افزونه اسکیما پرو به طور خودکار کدهای معنایی و داده های ساختاری را به سایت شما اضافه می کند. این بدان معناست که می توانید افزونه ها را هنگام بارگیری در جایی که لازم نیست، متوقف کنید. در قسمت پیش بارگزاری میتوانید پیش بارگزاری نقشه سایت و تنظیمات دی ان اس را انجام دهید . یکی از ویژگی های جالب این است که می توانید iFrames YouTube خود را با تصاویر کوچک پیش نمایش جایگزین کنید. بی شک شما هم می دانید که افزونه های زیادی در زمینه افزایش سرعت و کش کردن صفحات سایت وردپرس وجود دارد که هر کدام امکانات و ویژگی های منحصر بفردی دارند. این مجموعه با مجموعه ای عالی از ویژگی ها همراه است. واضح بگویم اگر تنظیمات آن را به خوبی انجام دهید، از سرعت سایت خود شگفت زده می شوید!

همچنین شایان ذکر است که حذف این افزونه می تواند مشکل باشد یعنی برای خلاص شدن از شر آن، باید بیش از حالت غیرفعال کننده و حذف معمولی کار انجام دهید. اما، بزرگترین چیزی که باعث کندتر شدن صفحات شما می شود درخواست های HTTP است که مورد نیاز نیست. یکی از دلایل کند شدن سرعت لود صفحات و باز شدن کامل آن نیز دقیقا به همین خاطر می باشد. با استفاده از این گزینه در افزونه راکت میتوانید فایلهای جاوا اسکریپت که در اولویت کمتری قرار دارند را در فوتر لود کنید تا در آخرین مرحله برای کاربران بارگذاری شوند. تنظیم آن مستقیم و آسان است اما تنظیمات خاصی برای کاربران پیشرفته دارد که می توانند برای استفاده بیشتر از این افزونه از آنها استفاده کنند. فایل های سبک تر به معنی سرعت بیشتر خواهد بود !

https://wpbaran.ir/wp-rocket/


برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,